Zorganizuj prezent – udostępnij w swoich mediach społecznościowych i zachęć swoich obserwujących do przyłączenia się
Dodaj link rejestracyjny do podpisu e-mail – może to być pomocne dla osób, z którymi już się kontaktujesz
Zapytaj ludzi! Może to być coś, co dodajesz raz w miesiącu do swojego planu marketingowego
Twórz angażujące treści – jeśli wiesz, że są interesujące, z większą pewnością będziesz udostępniać swoją listę
Udostępniaj podglądy w swoich serwisach społecznościowych – podpowiadaj, czego ludzie tracą, nie znajdując się na tej liście!
Upewnij się, że link do rejestracji jest łatwo dostępny w twoich mediach społecznościowych – możesz użyć czegoś takiego jak drzewo linków, jeśli chcesz mieć również linki do innych rzeczy.
Zapytaj obecnych klientów – nie możesz dodawać osób bez ich zgody, ale możesz odważnie zapytać osoby, z którymi obecnie pracujesz lub z którymi pracowałeś wcześniej.
Daj ludziom zachętę! Wyślij kod rabatowy 10% w wiadomości powitalnej jako podziękowanie za rejestrację
Użyj swojej aktualnej zawartości (i użyj ponownie!) Dodaj rejestrację na dole postów na blogu, jeśli podobał im się Twój blog, prawdopodobnie spodobają im się Twoje e-maile. Możesz również użyć postów na blogu jako pomysłów na biuletyn.
Czy zbliża się wydarzenie osobiste? Utwórz kod QR i umieść go na swoim stole – możesz je wydrukować na tabliczkach (możesz je dostać z Etsy), Twoi klienci mogą zeskanować kod QR i dodać tam swoje dane.
More Stories
Movie Review – The Right Temptation
Thelma and Louise: Why Filmmakers Should Consider Breaking the Normal Conventions in Deneoument
David Rosenboom – Brainwave Music EM Records – Music Review