Istnieje wiele sposobów, w jakie wyświetlacze sprzedażowe mogą być cichym sprzedawcą. Sztuką jest upewnienie się, że wyświetlacze zawierają niektóre podstawowe elementy.
Wypróbuj te siedem sposobów, aby wyświetlacze w sklepach detalicznych nie tylko wyglądały atrakcyjnie.
1. Zmień swoje wyświetlacze co miesiąc
Musisz sprawić, by Twoi klienci zgadywali – w każdym razie trochę.
Co kilka tygodni przestawiaj ekspozytory, aby się nie zestarzały – a na pewno przenieś je, gdy pojawią się nowe towary. Ponieważ całkiem nowe produkty nadal będą się sprzedawać, zmień ekspozycje dwa tygodnie po ich przybyciu. Przenieś jeden wyświetlacz z przodu na środek sklepu, a drugi ze środka na tył.
Odkryć: Jak stworzyć program sprzedaży detalicznej za pomocą tego kompleksowego podkładu?
2. Spróbuj trochę czułości
W merchandisingu, tak jak w życiu, najlepsze są rzeczy, których chcesz, a nie to, czego potrzebujesz. Więc daj to również swojemu klientowi.
Umieść najbardziej wymyślne, najnowsze, najdroższe, godne marzeń przedmioty w najbardziej widocznym miejscu w swoim sklepie.
Upewnij się, że masz kilka poziomów wysokości i wystarczającą liczbę produktów, aby klient mógł podnieść i dotknąć tych pożądanych przedmiotów bez konieczności całkowitego demontażu pięknego wyświetlacza.
3. Nigdy, nigdy, nigdy, NIGDY nie buduj monochromatycznego wyświetlacza
Ogólnie rzecz biorąc, grupuj przedmioty według zastosowania produktu lub dwóch lub trzech kolorów – szukasz jednej rzeczy, która sprawi, że będzie to grupa.
Jeśli nie prowadzisz sklepu spożywczego, twoja grupa nie powinna składać się w całości z jednego produktu. To magazynowanie, a nie merchandising. Możesz utworzyć ekspozycję sprzedaży według produktu, np. wszystkich artykułów związanych z zaparzaniem i piciem herbaty.
Lub wyświetlaj według koloru, ale upewnij się, że używasz innego mocnego koloru, aby wyskoczyć z tego. Pomyśl o bieli i czerwieni lub czerwieni i czerni. Unikaj monochromatycznych wyświetlaczy detalicznych, ponieważ ludzkie oczy, choć prawdopodobnie szykowne, szybko rozumieją sens i idą dalej – często bez kupowania.
4. Nigdy nie umieszczaj tabliczki z napisem NIE DOTYKAJ
Nie rób tego nawet w sklepie ze szkłem!
Czemu? Ponieważ równie dobrze możesz umieścić tabliczkę z napisem NIE KUPUJ. Wyświetlacze detaliczne mają się popsuć.
Pomyśl o swoich ekspozycjach sprzedażowych jak o stole w kuchni – nikt nie je, jeśli nigdy nie ma okruchów. Nie bój się interakcji klienta z twoimi towarami po prostu upewnij się, że stale się prostujesz.
5. Zaufanie do lagniappes: rekwizyty do ekspozycji sprzedaży
Lagniappe – wymawiane lon-yop – to nowoorleańskie określenie „mała niespodzianka”.
Lagniappe reklamowe to zupełnie niepowiązany przedmiot używany jako zabawny rekwizyt, taki jak miska na zupę z kolekcją swetrów lub wypchane zwierzę z wyświetlaczem naczyń kuchennych. Chociaż dodawanie rekwizytu do każdego wyświetlacza jest przesadą, możliwości powinny zawsze znajdować się w twojej głowie.
6. Rozświetl swój wyświetlacz, jakby to był deszcz meteorytów
Aby to zrobić, prawdopodobnie będziesz musiał dostosować oświetlenie górne. Ale jeśli masz wyjątkowo ciemny wyświetlacz, którego nie można podświetlić od góry, rozważ przeniesienie go do istniejącego źródła światła lub światła od dołu za pomocą małych przenośnych reflektorów. Pamiętaj, że odpowiednie oświetlenie może sprawić, że Twój towar będzie wyglądał cudownie.
7. Umieść tagi na wszystkim
Czy wiesz, jak bardzo nienawidzisz pytać, ile jest coś? Twoi klienci są tacy jak Ty, więc upewnij się, że wszystkie Twoje akcje są wycenione. Nikt nie chce pytać urzędnika, ile coś kosztuje.
Zwiększ poziom swoich wyświetlaczy detalicznych
Wizualny merchandising Twój sklep detaliczny prawidłowo pozwala na dyskretną sprzedaż Twoich towarów każdemu klientowi, który przechodzi obok.
More Stories
Your Girlfriend Wants Vintage: A Crash Course In Antique Jewelry
The Important Symbolism of Middle Eastern Jewellery
Set Apart From the Rest by Choosing Handmade Silver Jewelry