December 1, 2022

Dinner Dressing

Mistrzowie Mody

„Direct Mail to ogromny wyróżnik”

Ten odcinek został nagrany w CRMC 2022 W Chicago.

W odcinku 359 Complete Retail Talks redaktor naczelny Joe Keenan przeprowadza wywiady Lisa Ericksonstarszy dyrektor ds. zarządzania relacjami z klientami (CRM) i lojalnością w Numer snu, lider w dziedzinie zdrowia snu, nauki i innowacji w zakresie inteligentnych łóżek. Erickson opowiada o swoim doświadczeniu zawodowym i obecnej roli (:54), o tym, jak Snooze Selection wyróżnia się poprzez przejście na markę dobrego samopoczucia, która sprzedaje sen (2:07), oraz o tym, jak jej method lojalnościowy napędza długoterminowe zaangażowanie i edukację klientów (2:57).

Ponadto Erickson opowiada, w jaki sposób Slumber Selection wykorzystuje bezpośrednie przekierowanie poczty, aby przyciągać anonimowych użytkowników do swoich sklepów (3:47), wewnętrzną współpracę niezbędną do przeprowadzenia wielokanałowej kampanii marketingowej (5:34) oraz jak jej zespół śledzi sukces wysiłek (6:41). Opowiada, w jaki sposób Rest Number wykorzystuje dane klientów, aby przenieść personalizację na indywidualny poziom (7:22), a także możliwości lojalnościowe i CRM, na których koncentruje się do końca 2022 r. (9:02).

Jako starszy dyrektor ds. lojalności i CRM w Sleep Quantity, Lisa Erickson kieruje zespołami marketingu CRM, lojalności i analityki baz danych, aby zmaksymalizować pozyskiwanie potencjalnych klientów, współczynniki konwersji i skierowania z ust do ust za pośrednictwem opartych na bazie danych programów marketingu bezpośredniego i poczty elektronicznej Sleep Variety.