December 5, 2022

Dinner Dressing

Mistrzowie Mody

Kupujący z pokolenia Z skupiają się na technologii cyfrowej

Jeśli chodzi o preferencje zakupowe, konsumenci z pokolenia Z skupiają się na zakupach cyfrowych i doświadczeniach cyfrowych. W rzeczywistości fizyczny sklep detaliczny „traci blasku” dla tej grupy demograficznej, ponieważ mniej niż 36% konsumentów w wieku poniżej 40 lat woli wizytę w sklepie od korzystania z Internetu.

To główne odkrycie raportu badawczego Verint, który ujawnił również, że dwie trzecie starszych kupujących, w wieku 57 lat i starszych, preferuje sklepy i interakcje ze sprzedażą stacjonarną.

Dane pochodzą z badania porównawczego Verint Practical experience Index dotyczącego satysfakcji konsumentów z wiodącymi detalistami, zgodnie z komunikatem prasowym.

Badanie ujawniło również, że pokolenie Z i milenialsi mają bardziej złożone ścieżki zakupowe, a ponad 75% korzysta z co najmniej jednego innego zasobu cyfrowego – takiego jak witryny z ocenami, osoby wpływowe i media społecznościowe – aby pomóc w podejmowaniu decyzji o zakupie.

„Ponieważ pokolenie Z jest grupą wiekową, która najczęściej korzysta z rozwiązań cyfrowych przy niektórych lub wszystkich swoich zakupach, sprzedawcy detaliczni muszą zapewnić, że ich cyfrowe doświadczenie zapewnia szeroką gamę odpowiednich produktów z bezproblemowymi procesami zakupu, aby mieć największą szansę na utrzymanie swojej działalności, Jenni Palocsik z firmy Verint, wiceprezes ds. spostrzeżeń marketingowych, doświadczenia i możliwości, powiedziała w komunikacie.