DOM & majsterkowanie
28 czerwca 2022 | przez Biuletyn Handlowy
Sprzedawca mebli Loaf mianował Theodore’a Shepparda swoim nowym dyrektorem handlowym.
W nowej roli będzie odpowiedzialny za napędzanie sprzedaży i zwiększanie udziału w rynku, a także wyznaczanie kierunku dla marki oraz opracowywanie jej strategii sprzedażowych i marketingowych. Obejmie to również kierowanie zespołami marketingowymi, kreatywnymi i detalicznymi oraz nadzorowanie działalności omnichannel Loaf i rozwijanie salonów opartych na doświadczeniu.
Sheppard wcześniej spędził siedem lat w firmie odzieżowej River Island jako dyrektor ds. rozwoju międzynarodowego i biznesowego. Wiązało się to z realizacją międzynarodowej strategii i nowymi możliwościami partnerstwa w całej firmie. Wcześniej zajmował stanowiska w Calvin Klein/PVH i Hugo Boss, gdzie odpowiadał za sprzedaż i partnerstwa.
Charlie Marshall, założyciel i dyrektor naczelny Loaf, powiedział: „Cieszę się, że Theodore dołączył do Loaf. Dołącza uzbrojony w bogate doświadczenie z lat spędzonych w branży modowej. Mamy wiele ekscytujących planów dla firmy i jestem podekscytowany współpracą z Theodore, ponieważ nadal rozwijamy markę”.
Sheppard obejmie swoją nową rolę we wrześniu, kiedy zastąpi Roberta White’a.
Wyślij 10 artykuł do znajomego
Aby korzystać z tej funkcji, musisz być zalogowany.
Zaloguj się tutaj
More Stories
Guidelines For Writing Movie Reviews
Private Label Cosmetic Manufacturers
Beauty Products for Men