Jeśli szukasz odrobiny torebkowej inspiracji, dobrze trafiłeś. Modofil właśnie wydałem swoje Raport o ultraluksusowej odsprzedaży— kompletny przegląd wszystkiego, co trzeba wiedzieć o trendach na rynku odsprzedaży projektantów. Muszę powiedzieć, że w raporcie jest wiele fascynujących informacji, począwszy od wstępu Sarah Davis, założycielki, prezesa i CCO, w którym opowiada o ekspansji marki w Nowym Jorku, nowy kanał YouTubeoraz blog site, teraz nazwany Academy by Fashionphile. Jeśli będziesz kontynuować, znajdziesz mnóstwo informacji na temat toreb, biżuterii, najlepszych kolorów i wielu innych.
Szczególnie na froncie torby godna uwagi była najbardziej popularna sekcja torebek. Według raportu Fashionphile, „popyt na akcesoria Y2K nadal dominuje, a sprzedaż modnych produktów z wczesnych lat wzrosła w porównaniu z ubiegłym rokiem. Błyszczące wersje kultowych nylonowych toreb Prady z lat 2000, które prawdopodobnie obudziły szał rhinestone, zainspirowały bardziej ultraluksusowe marki do ponownego odwiedzenia poprzednich zszywek i wejścia w świat mody. krzykliwy Y2K scena.”
Poniżej znajdziesz kilka popularnych stylów z kategorii Y2K, które będą nadal mocno trendować w 2023 roku i później. Dla porównania, bagietka Fendi odnotowała 101% wzrost sprzedaży i 110% wzrost w stylach Prada Re-Version.
More Stories
Can Some Symptoms of Menopause Benefit From Omega 7?
Look Great in Plus Size Clothing
A Healthy Menopause