December 1, 2022

Dinner Dressing

Mistrzowie Mody

Oprogramowanie do profilowania sklepów detalicznych może napędzać Twój marketing w sklepie

CrossCap

Sprzedawcy internetowi mają swoje ograniczenia, jeśli chodzi o pilną obsługę klientów. Według Google/Ipsos, prawie 80% kupujących idzie do sklepu, aby kupić produkt, którego potrzebują lub chcą od razu. Sklepy detaliczne wciąż cieszą się dużym zainteresowaniem i jest to jeden z wielu powodów.

Teraz pytanie brzmi, jak utrzymać tych klientów w Twoim sklepie? Innymi słowy, jak uzyskać stałe wyniki dzięki taktyce marketingowej w sklepie? Odpowiedzią jest profilowanie sklepu detalicznego.

Profilowanie sklepu detalicznego lub po prostu profilowanie sklepu to proces centralizacji informacji związanych z Twoim sklepem, lokalizacjami, klientami specyficznymi dla lokalizacji, dostawcami i zasobami marketingowymi. Informacje są przechowywane w oprogramowaniu do profilowania sklepów. Dostępna zarówno za pośrednictwem Internetu, jak i urządzeń mobilnych, zapewnia techniki marketingowe specyficzne dla danego sklepu.

Profilowanie sklepów ma bogatą historię obsługi lokalnych i międzynarodowych detalistów. W dalszej części artykułu omówiliśmy jeden taki przykład IKEA. Poznasz również proces zarządzania kampaniami marketingowymi w sklepie i wreszcie rekomendację oprogramowania, która pomoże w profilowaniu Twojego sklepu.

Najpierw zobaczmy, jak oprogramowanie do profilowania sklepów usprawnia działania marketingowe w sklepie, obsługę klienta i zarządzanie stawkami.

Jak oprogramowanie do profilowania sklepu usprawnia advertising w sklepie?

1. Zapewnia scentralizowane zarządzanie wszystkimi kampaniami marketingowymi w sklepie

Oprogramowanie do profilowania sklepu przechowuje w swojej bazie danych wszystkie poprzednie, bieżące i nadchodzące kampanie marketingowe. Dzięki temu możesz łatwo analizować przeszłe kampanie i łatwo tworzyć nowe wymagania marketingowe dla nowych kampanii.

2. Wysyła materiały marketingowe dla konkretnego sklepu

Materiały marketingowe to ogólny termin odnoszący się do broszur, ulotek, filmów, e-booków i nie tylko. Oprogramowanie do profilowania sklepu śledzi odmiany w zależności od lokalizacji i wysyła do Twojego sklepu tylko odpowiednie materiały marketingowe.

3. Identyfikuje dokładne szacunki i ilość produkcji

Ilości produkcji różnią się w zależności od sklepu. Oprogramowanie umożliwia opracowanie właściwych szacunków produkcyjnych, oszczędzając ogólną inwestycję i przydział budżetu. Materiałem, który ma zostać wyprodukowany, może być wszystko, od oznakowania sklepu po broszury.

4. Konfiguruje rozwiązanie electronic signage

Digital signage zapewnia dynamiczne informacje zarówno w czasie rzeczywistym, jak i rejestrowane według lokalizacji, czasu, sytuacji i klientów. Wyświetlane informacje są w pełni zautomatyzowane, ale klient może wchodzić w interakcję za pomocą ekranu dotykowego lub kontroli użytkownika. Oprogramowanie do profilowania sklepu profiluje te zasoby cyfrowe na podstawie lokalizacji sklepów i ich klientów.

5. Oferuje portal sklepu do zmiany kolejności zasobów na podstawie lokalizacji

Oprogramowanie do profilowania sklepu ma wbudowany portal sklepu. Za pomocą tego portalu można wprowadzać i uzyskiwać dostęp do informacji marketingowych dotyczących sklepu. Kolejną ważną zaletą, obok możliwości informowania firmy o zmianach w profilu sklepu, jest zmiana kolejności zasobów specyficznych dla sklepu

Jak oprogramowanie do profilowania sklepu poprawia wrażenia klientów

1. Definiuje docelowych klientów na podstawie lokalizacji

Oprogramowanie do profilowania sklepu uwzględnia dane demograficzne klientów, nawyki zakupowe i inne istotne informacje na potrzeby marketingu ukierunkowanego. Kampanie próbujące sprzedać nowy asortyment lub oferujące rabaty mogą być kierowane do lokalizacji, w których promocja przyniosłaby optymalne rezultaty.

2. Wykonuje łatwą segmentację sklepu zgodnie ze zdefiniowanymi wskaźnikami

Segmentacja sklepów to jedna z głównych zalet korzystania z oprogramowania do profilowania sklepów. Możesz tworzyć spersonalizowane listy sklepów (dystrybucje), aby promować swoje produkty. Oprogramowanie przetwarza swoją bazę danych, aby odfiltrować sklepy zgodnie z przesłanymi danymi. Dane mogą być oparte na danych demograficznych lub czymś wysoce spersonalizowanym, takim jak „poziom sklepu dla określonej kategorii produktów”.

3. Zapewnia, że ​​zapasy materiałów marketingowych nigdy się nie wyczerpią

Profilowanie sklepu odgrywa aktywną rolę w oferowaniu najnowszych aktualizacji asortymentu. Dzięki temu możesz przechowywać swoje zabezpieczenia marketingowe zgodnie z ich obecną potrzebą i zapotrzebowaniem w przyszłości bez marnowania dodatkowych zasobów.

4. Pomaga w najnowszych trendach, aby dopasować się do ciągle zmieniających się wymagań klienta

Inne sklepy detaliczne nie są Twoimi jedynymi konkurentami, musisz także radzić sobie z cyfrowym pośpiechem. Chociaż Twój sklep ma się dobrze, na razie postęp może się załamać w najbliższej przyszłości. Zacznij od hipotezy, że „Twoi klienci zawsze szukają najnowszych trendów”. Być może nie są jeszcze gotowi na zmiany, ale Twoja chęć modernizacji sklepu zgodnie ze zmianą utrzymuje Cię na poziomie.

Oprogramowanie do profilowania Twojego sklepu jest na bieżąco z najnowszymi informacjami. Oferuje rekomendacje zgodnie z Twoją lokalizacją i poprzednią historią sprzedaży.

Jak oprogramowanie do profilowania sklepu usprawnia zarządzanie licytacjami

1. Stosuje podejście niezależne od dostawcy, aby utrzymać konkurencyjność i kreatywność

Oprogramowanie do profilowania sklepów jest niezależne od wpływu dostawcy. Niezależnie od tego, jak dobry dostawca (s) udowodnił/udowodnił w przeszłości dla Twojego zabezpieczenia marketingowego, sugeruje opcje zgodnie z ich obecną sytuacją. Powszechnie znane jako podejście niezależne od dostawcy, ułatwia konkurencję między różnymi dostawcami, aby awansować jako Twój pierwszy wybór. Podejście to wpłynęło na działania marketingowe w różnych sklepach.

2. Zachęca do współpracy z wieloma dostawcami przy zadaniach projektowych

Oprogramowanie umożliwia współpracę z wieloma członkami zespołu i dostawcami. Możesz ograniczyć ich dostęp zgodnie z ich rolą w projekcie i konkretnymi wymaganiami. Każdy członek ma dostęp tylko do dozwolonych modułów.

3. Zarządza całym procesem komercyjnego dostawcy druku

Po segmentacji klientów jest to kolejny powód, dla którego oprogramowanie do profilowania jest podstawą marketingu w sklepie”. Oprogramowanie waży różne opcje drukowania i współpracuje z wybranymi dostawcami w celu wydrukowania wymaganych materiałów. Proces jest szybki i obejmuje wszystkie niezbędne atrybuty marketingowe charakterystyczne dla sklepu.

4. Porównuje oferty dostawców

Oprócz informacji o sklepie oprogramowanie przechowuje również informacje o dostawcach, ich oferty, próbki pracy i wcześniejszą współpracę, jeśli taka istnieje. Ułatwia to licytację. Możesz szybko przejrzeć ich profil i wybrać preferowanego dostawcę.

5. Organizuje zadania RFQ dla dostawców

Oprogramowanie umożliwia tworzenie zadań RFQ dla dostawców. Dostawcy są natychmiast powiadamiani i mają możliwość współpracy i wysyłania swoich ofert dla wyznaczonego zadania. Pomaga to przyspieszyć proces produkcji i dystrybucji, aby przyspieszyć marketingowy zwrot z inwestycji.

Jak oprogramowanie do profilowania sklepu poprawia strategie marketingowe w sklepie

Wspomnieliśmy o niektórych wyróżniających się zaletach posiadania oprogramowania do profilowania sklepów w sklepach detalicznych. Teraz, w jaki sposób marki faktycznie wykorzystują jego zalety, aby przyspieszyć swoje strategie marketingowe w sklepach.

Zrozummy z następującym przykładem z Międzynarodowy biznes: nowe realia:

IKEA: wiodący światowy sprzedawca mebli specjalistycznych

  • IKEA jest skierowana do gospodarstw domowych o umiarkowanych dochodach i ograniczonej przestrzeni życiowej.
  • Kultura firmy kładzie nacisk na podejmowanie decyzji w oparciu o konsensus.
  • Uwzględnia opinie klientów i preferencje projektowe z różnych rynków
  • Nagradza pracowników i motywuje dostawców pomimo różnych zwyczajów biznesowych i oczekiwań w poszczególnych krajach.
  • Utrzymuje projekty ujednolicone na różnych rynkach, jednocześnie reagując na lokalne preferencje i fashionable.
  • Deleguje odpowiednią autonomię lokalnym kierownikom sklepów przy zachowaniu centralnej kontroli.

Jak zarządzać kampaniami marketingowymi w sklepie?

Kampanie marketingowe w sklepach mają ograniczone możliwości promowania swoich kampanii. Chociaż w każdej chwili możesz przejść do trybu online i udostępnić promocje swojego sklepu, większość użytkowników podejmuje działania tylko wtedy, gdy są one dostępne on the net. Bardzo niewielu z nich decyduje się wejść do sklepu.

Innym sposobem promocji są plakaty, karty kuponowe, członkostwo w klubach, bony rabatowe i zdrapki, które są ważne tylko na zakupy w sklepie.

Teraz, jak wymyślić takie zabezpieczenia marketingowe, które sprawią, że ludzie staną się Twoimi lojalnymi klientami. Wiesz, to proste, „po prostu je dobrze wydrukuj”. Musi być przyciągający wzrok i godny znalezienia miejsca w ich torbach.

Kroki zarządzania kampaniami marketingowymi w sklepie

1. Utwórz approach projektu

Musisz ustalić określony czas, w którym zamierzasz ukończyć projekt. Należy również określić etapy i wyznaczone zasoby. Aby to zrobić, sporządź strategy projektu, który obejmuje również następujące wymagania:

  1. Zarysuj cele kampanii i cele biznesowe
  2. Wymień wymagane materiały, takie jak kopia, grafika i czcionki
  3. Określ standardy drukowania, takie jak ilość, rozmiar i rodzaj papieru

2. Wybierz odpowiedniego dostawcę druku

Oprogramowanie do profilowania sklepów może pomóc w stworzeniu listy wszystkich głównych dostawców. Aby dowiedzieć się, czy są wystarczająco wiarygodne, aby podpisać umowę, czy nie, poproś o:

  1. Próbki do oceny jakości
  2. Wyprodukowany materiał z poprzedniej pracy
  3. Referencje poprzednich klientów

3. Przejrzyj dowody i w razie potrzeby zasugeruj zmiany

Przed przystąpieniem do procesu drukowania zapytaj swojego dostawcę, z iloma wersjami jest w porządku. Czasami dostawcy wprowadzają tylko 1 bezpłatną zmianę i pobierają opłaty za dalsze ulepszenia.

4. Zatwierdź ostateczne wydruki próbne i złóż zamówienie

Kiedy masz materiał, który spełnia wszystkie wymagania wstępne, pamiętaj, aby zapytać innych o opinie przed jego sfinalizowaniem. Może to wyglądać na gotowe do marketingu, ale ludzie (potencjalni nabywcy) mogą mieć różne opinie zgodnie z ich rozumieniem. Złóż zamówienie, gdy masz zielony sygnał od większości.

5. Kontynuuj udaną kampanię marketingową

Na tym etapie pokonałeś najważniejsze etapy. Zaczynając od wyboru dostawcy i planowania projektu, aż po pytanie ludzi o opinie, zdobyłeś wystarczającą wiedzę na temat tego, co działa w Twoim sklepie.

Następnie możesz rozpocząć kampanię marketingową w sklepie.

Popraw swój promoting w sklepie dzięki oprogramowaniu do profilowania sklepu teraz

Distro to scentralizowane, kompleksowe narzędzie do dystrybucji. Oferuje dokładne profilowanie sklepu, alokację zabezpieczeń marketingowych i zarządzanie licytacjami.

Możesz także zintegrować ponowne zamawianie i śledzenie przesyłek z przewoźnikami takimi jak UPS, FedEx i innymi.

Distro wykorzystuje kampanie marketingowe w sklepie i zwiększa przychody ze sprzedaży. Zarezerwuj prezentację, aby dowiedzieć się więcej o profilowaniu sklepu i jego integracji z bieżącym zarządzaniem sklepem.