
Pomellato ogłosiło mianowanie Borisa Barboniego na nowego dyrektora ds. marketingu i produktu w Pomellato i DoDo, luksusowych markach jubilerskich wchodzących w skład Grupy Kering.
Barboni rozpoczął karierę w branży jubilerskiej w Bulgari jako dyrektor ds. marketingu globalnego w jednostce biznesowej biżuterii, następnie przeszedł na stanowisko dyrektora zarządzającego Hiszpanii i Portugalii, a na koniec został dyrektorem zarządzającym Włoch i Turcji oraz strategii międzyrynkowej na całym świecie.
Przed dołączeniem do Bulgari Barboni zajmował różne stanowiska w zakresie marketingu i rozwoju produktów w Colgate-Palmolive, L’Oréal i Ferragamo.
CEO, Sabina Belli, powiedziała: „Jestem przekonany, że dzięki doświadczeniu i umiejętnościom zawodowym Borisa, będzie on kluczowy we wzmacnianiu międzynarodowego pozycjonowania naszych marek. Dzięki jego doświadczeniu w opracowywaniu produktów, marketingu i komunikacji oraz jego bystrości biznesowej wiem, że Pomellato i DoDo będą w stanie osiągnąć nowe wyżyny.”
Barboni dodał: „Cieszę się, że mogę dołączyć do grupy. Marki Pomellato i DoDo zawsze wyróżniały się silną tożsamością na scenie jubilerskiej. Ten nowy rozdział stanowi dla mnie stymulujące wyzwanie, zwłaszcza biorąc pod uwagę ambitne cele rozwoju, które sobie wyznaczamy”.
More Stories
Your Girlfriend Wants Vintage: A Crash Course In Antique Jewelry
The Important Symbolism of Middle Eastern Jewellery
Set Apart From the Rest by Choosing Handmade Silver Jewelry