Pomellato mianuje nowego dyrektora ds. marketingu i produktu

Pomellato ogłosiło mianowanie Borisa Barboniego na nowego dyrektora ds. marketingu i produktu w Pomellato i DoDo, luksusowych markach jubilerskich wchodzących w skład Grupy Kering.

Barboni rozpoczął karierę w branży jubilerskiej w Bulgari jako dyrektor ds. marketingu globalnego w jednostce biznesowej biżuterii, następnie przeszedł na stanowisko dyrektora zarządzającego Hiszpanii i Portugalii, a na koniec został dyrektorem zarządzającym Włoch i Turcji oraz strategii międzyrynkowej na całym świecie.

Przed dołączeniem do Bulgari Barboni zajmował różne stanowiska w zakresie marketingu i rozwoju produktów w Colgate-Palmolive, L’Oréal i Ferragamo.

CEO, Sabina Belli, powiedziała: „Jestem przekonany, że dzięki doświadczeniu i umiejętnościom zawodowym Borisa, będzie on kluczowy we wzmacnianiu międzynarodowego pozycjonowania naszych marek. Dzięki jego doświadczeniu w opracowywaniu produktów, marketingu i komunikacji oraz jego bystrości biznesowej wiem, że Pomellato i DoDo będą w stanie osiągnąć nowe wyżyny.”

Barboni dodał: „Cieszę się, że mogę dołączyć do grupy. Marki Pomellato i DoDo zawsze wyróżniały się silną tożsamością na scenie jubilerskiej. Ten nowy rozdział stanowi dla mnie stymulujące wyzwanie, zwłaszcza biorąc pod uwagę ambitne cele rozwoju, które sobie wyznaczamy”.