Poppets wypuszcza nowe PMP dla kanału convenience

Poppets wypuszcza nowe PMP dla kanału convenience

PMP, których MRRSP wynosi 1 GBP, będą dostępne w całym kanale typu ease oraz w sklepach typu money and carry od lipca 2022 roku.

Przeprowadzka następuje w ważnym momencie dla Valeo PrzekąskiMarka Poppets, której wartość rośnie o ponad 72% rok do roku i jest obecnie warta 6,5 ​​miliona funtów. Nowe PMP umożliwiają marce wprowadzenie nowych SKU w czekoladowych PMP, ważnym segmencie kanału ease.

SKU Poppets Salted Caramel Fudge i Blend Ups pojawiły się w ofercie torebek Poppets w zeszłym roku i już stały się ulubionymi produktami tej serii.

Woreczek Blend Ups to asortyment tekstur i smaków.

Russell Tanner, dyrektor marketingu w Valeo Snackfoods, powiedział: „Wiemy, że w nadchodzących miesiącach PMP będą ważniejsze niż kiedykolwiek ze względu na kryzys kosztów utrzymania i przewidujemy, że rynek przystępnych cenowo smakołyków będzie kontynuowany po zamknięciu.

„Oferowanie konsumentom produktów, które kochają, po bardziej przystępnej cenie, biorąc pod uwagę obecną presję gospodarczą, jest czymś, co bardzo chętnie robimy. Cena w wysokości 1 funta ma kluczowe znaczenie dla konsumentów szukających pobłażliwej, ale niedrogiej przekąski”.

Poppets to najnowsza marka Valeo Snackfoods, która oferuje PMP, po Whamtastics, Wham Spaceballs, Fruit Salad Creations, Fruit Salad Softies, Dip Dab Softies, Refreshers Softies i Fox’s.