December 5, 2022

Dinner Dressing

Mistrzowie Mody

Sephora CTO Sree Sreedhararaj ujawnia drogę cyfrowej dominacji sprzedawcy kosmetyków

Sephora podejmuje „kolejny krok w swojej” podróż do cyfrowej dominacji” Sree Sreedhararaj, dyrektor ds. technologii Sephora, mówi RIS.

Misją tego prestiżowego sprzedawcy kosmetyków jest umożliwienie swoim klientom robienia zakupów bez ograniczeń, zawsze i wszędzie. Sephora oferuje już tysiące produktów ponad 340 wyselekcjonowanych marek, doświadczenia w aplikacjach internetowych i mobilnych, usługi w Studio Urody i profesjonalnie przeszkolonych doradców kosmetycznych w ponad 500 sklepach w obu Amerykach. Ponieważ sprzedawca patrzy w przyszłość swojej działalności, dąży do ujednolicenia doświadczeń zakupowych w sklepie i on-line dla klientów, wzmocnienia oferty wielokanałowej i zwiększenia personalizacji w swoich doświadczeniach cyfrowych.

Aby to osiągnąć, detalista przyspiesza rozwój swojej architektury cyfrowej dzięki najnowocześniejszej technologii opartej na MACH (Microservices Based mostly, API-To start with, Cloud-Indigenous, Headless), która pozwoli mu nadal dostarczać nowoczesne, bezproblemowe cyfrowe doświadczenia dla swoich klientów.

„Przejście na program MACH dla tak dużej firmy jak Sephora ma wiele zalet” mówi Sreedhararaj. „Jesteśmy nowoczesnym ekosystemem, z różnorodnymi złożonymi funkcjami, które muszą być płynne z korzyścią dla naszych klientów, niezależnie od tego, czy chodzi o szybkie przeskakiwanie próbek produktów, sprawdzanie naszej opcji dostawy tego samego dnia, czy wybieranie nagród Magnificence Insider – to wszystko musi przebiegać płynnie i szybko. Ta nowa architektura technologiczna pozwala nam na dalsze skalowanie tak szybko, jak tego zapragnie nasz apetyt”.