Jeśli kupiłeś rower, aby zachować formę podczas pandemii, prawdopodobnie nie potrzebujesz kolejnego. To samo prawdopodobnie dotyczy nowej sofy, paleniska i wszystkich tych zapachowych świec. Ale jeśli przyniosłeś do domu szczeniaka lub adoptowałeś kotka, ten pakiet futra nadal musi być karmiony i zabawiany, a to pomaga wspierać to, co analitycy AllianceBernstein nazwali w piątek „jedną z najbardziej ekscytujących kategorii konsumenckich”: opieka nad zwierzętami. Konkluzja: nie spodziewaj się tu pandemii. Jak wcześniej informowała CNBC Pro, posiadanie zwierząt domowych w United states of america. kwitnie i pomoże utrzymać wyższy poziom sprzedaży w nadchodzących latach. Badania Morgan Stanley wykazały, że w Stanach Zjednoczonych jest około 5 milionów zwierząt domowych więcej niż w 2019 roku. Jednak 4% wzrost posiadania zwierząt domowych zaowocował 11% wzrostem wydatków na zwierzęta domowe. AllianceBernstein spodziewa się również, że w nadchodzących latach więcej rozkochanych amerykańskich „rodziców” będzie wspierać wzrost sprzedaży. Wskazał jednak na dwa inne czynniki, które będą wspierać branżę, która może nie być w pełni doceniana przez inwestorów, i przytoczył firmę Symrise, niemieckiego dostawcę aromatów i zapachów, jako nietradycyjny sposób na odegranie tego trendu. Kluczem do argumentu AllianceBernstein jest fakt, że konsumenci – szczególnie milenialsi i pokolenie Z – uwielbiają rozpieszczać swoje psiaki i rozpieszczać swoje koty. Cała ta miłość i przywiązanie przekłada się na przejście na bardziej wysokiej jakości żywność, która jest na równi z tym, czym żywią się ludzie. Ponadto posiadanie zwierząt domowych i cała konsumpcja, którą napędza, stają się coraz bardziej globalnym zjawiskiem, a rosnące wskaźniki posiadania zwierząt domowych i wydatków z Ameryki Łacińskiej i Azji i Pacyfiku będą napędzać wzrost sprzedaży w nadchodzących latach. „Pomimo tego, że teraz jest [circa] 30 miesięcy przed wybuchem pandemii opieka nad zwierzętami nadal się rozwija” – napisali analitycy AllianceBernstein. „W ciągu 52 tygodni poprzedzających 24 września 2022 r. dane Nielsena mówią nam, że 12-miesięczny wzrost rok do roku w wydatkach na karmę dla zwierząt domowych wyniosły +14,2% w Stanach Zjednoczonych”. Tempo to jest szybsze niż 8% globalne tempo wzrostu w latach 2021–2022 przewidywane przez analizy Euromonitor i Bernstein, stwierdzono w raporcie. trendy globalizacji, powiedzieli analitycy. Jest właścicielem Diana Pet Foodstuff i jest wiodącą firmą produkującą składniki karmy dla zwierząt domowych. Rozumie również rynek żywności dla ludzi i posiada phase ukierunkowany na opiekę zdrowotną dla zwierząt. Symrise jest w trakcie rozbudowy swojej siedziby w Ameryce Północnej w Hodges w Południowej Karolinie, ponieważ planuje zwiększyć obroty w regionie. W marcu ogłosiła również przejęcie firmy Wing Pet Meals z siedzibą w Szanghaju. Firma nie ujawnia wielkości swojego biznesu zoologicznego, ale analitycy twierdzą firma r Niedawno powiedział, że jednostka rozwija się w średnim tempie nastolatków. „… Jako jedyny globalny gracz w zakresie składników karmy dla zwierząt domowych ma przewagę pierwszego gracza i obecność na szybko rozwijających się rynkach wschodzących” – napisali analitycy. Zauważyli również, że wiele organization zajmujących się karmą dla zwierząt domowych to commence-upy i mogą korzystać z doświadczeń, którymi może dzielić się doświadczony gracz, taki jak Symrise. Wśród tych produktów znajdują się produkty spożywcze, które muszą być schłodzone lub zamrożone. Niektóre produkty są również pobłażliwe — pomyśl, Pawsecco, „wino” dla psów — więc rodzice zwierząt domowych nie muszą sami podjadać ani popijać. Inni zachwalają korzyści zdrowotne. Obejmuje to szeroką gamę suplementów, w tym KittyRade, prebiotyczny napój o smaku kurczaka dla kotów, który promuje nawodnienie, o którym wspomina AllianceBernstein, a także dużą liczbę produktów CBD. W branży karm dla zwierząt domowych działają również większe międzynarodowe firmy spożywcze. Analitycy zauważyli, że działalność Nestle w zakresie opieki nad zwierzętami osiąga lepsze wyniki niż globalne tempo wzrostu branży. Firma prowadzi szereg marek pod parasolem Purina. Inne firmy zajmujące się karmą dla zwierząt to JM Smucker , właściciel takich marek jak 9Lives i Meow Mix dla kotów oraz Kibbles ‘n Bits i Milo’s Kitchen area dla psów. Generał Mills jest właścicielem Blue Buffalo. Akcje Common Mills wzrosły od początku roku o 15%, podczas gdy akcje Smuckera wzrosły o 3,8%.
Ten pandemiczny trend konsumencki wciąż się utrzymuje. Jak się za to dostać

More Stories
Evolution of Indian Fashion Over The Years
The Truth About Face Masks and the Need for New N95
Confidence With Tight Jeans