Jeśli chodzi o zakupy w szkole, w tym roku konsumenci będą koncentrować się na wygodzie i przystępnej cenie, wynika z raportu trendów zakupowych LTK.
Podczas gdy inflacja wpływa na zachowania zakupowe, konsumenci odkrywają sposoby radzenia sobie z presją cenową i niedoborami zapasów, jak wynika z komunikatu prasowego na temat wyników raportu.
Konsumenci robią zakupy wcześniej, aby znaleźć oferty i robią zakupy on line, jeśli chodzi o decyzje zakupowe.
Według raportu sezon zakupowy BTS rozszerza się w tym roku w odpowiedzi na czynniki ekonomiczne i rozpoczął się pod koniec czerwca. Prawie jedna trzecia planuje robić zakupy od końca czerwca do początku lipca, a większość będzie robić zakupy do końca lipca.
„Inflacja ma ogromny wpływ na zachowania zakupowe. Aby sprzedawcy detaliczni mogli zdobyć największy segment kupujących z powrotem do szkoły, milenialsi i pokolenie Z, muszą być na rynku wcześniej i promować się dłużej, z większym naciskiem na mobilność online, w tym kup on-line w sklepie i współpracy z twórcami, aby zwiększyć ruch w Internecie i w sklepie” – powiedział Rodney Mason, szef marketingu, partnerstwa marek w LTK.
Dane pochodzą z dwóch ankiet przeprowadzonych w Usa w maju 2022 r. wśród grup 1026 i 1052 uczestników.
More Stories
How to Make Sure Your Personalized Gifts Are a Hit
The Best Bracelets for Holiday Gifts
How Customized Gifts Are Ideal and Memorable Souvenirs of Love and Affection